ارتباط با ما
مراکز طرف قرارداد بیمه نوین

برای اطلاع از آخرین فهرست مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با بیمه نوین اینجا کلیک کنید.

در خبرنامه ما عضو شوید

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

آشنایی با خدمات هوشمند

    پرسش‌های رایج

    1. در مواردی که هزینه توسط بیمه شده ارسال شده است آیا امکان تغییر وجود دارد؟

    در صورت زدن دکمه ارسال هزینه ها دیگر امکان ویرایش هزینه را ندارید. در صورت وجود نقص در مدارک، این مورد توسط کارشناس ارزیابی خسارت به شما اعلام می‌شود (از طریق پیامک یا تماس).

    2. چگونه می‌توان شماره شبا را اصلاح کرد؟

    در صورتی که شبا اشتباه باشد فایل چک‌های برگشتی بررسی می‌شود. اگر چک برگشتی باشد، به بیمه شده اعلام می‌شود که چک شما برگشت خورده و باید از طریق نماینده شرکت ارزیابی خسارت شماره شبا اصلاح شود. پس از اصلاح، شماره شبا جدید به واحد مالی اطلاع داده می‌شود و آنها نیز نسبت به صدور مجدد چک اقدام می کنند. اگر شبا اشتباه باشد و در لیست برگشتی‌ها اسم شخص نباشد ممکن است مبلغ به حساب شخص دیگری واریز شده باشد. در این گونه موارد نیز باید شبا توسط شرکت ارزیابی خسارتاصلاح شود سپس اقدامات لازم برای صدور مجدد چک انجام شود.

    3. در صورت عدم واریز مبلغ صورت حساب چکاری باید انجام داد؟

    اگر شبای شما ثبت شده و چک صادر نشده است، باید منتظر باشید تا روند واریز صورت گیرد (ارسال حواله به مالی و صدور چک).

    پس از صدور چک در وجه بیمه شده، معمولا 24 تا 48 ساعت بعد واریز انجام می‌شود.

    در بعضی موارد چک بیشتر از دو روز است که صادر شده اما بیمه شده بیان می‌کند که مبلغ به حسابم واریز نشده است. در اینگونه موارد باید چک شود که آیا شبایی که وارد سیستم شده است، صحیح است یا خیر.

    4. چرا پرداخت هزینه خسارت طولانی می‌شود؟

    مدارک شما باید ابتدا توسط پزشک معتمد بررسی و تایید شوند و پس از آن جهت پرداخت هزینه در اختیار بخش مالی قرار می‌گیرد. بنابراین، چند روز زمان انتظار برای بازپرداخت هزینه تمام اسناد وجود دارد.

    5. چگونه مطلع شوم که اسناد من توسط پزشک معتمد تایید شده است یا خیر؟

    امکان تایید اینکه آیا خسارت پرداخت می‌شود یا خیر به صورت تلفنی وجود دارد و شما می‌توانید با واحد امور مشتریان ما (82808028 -021) تماس بگیرید.

    6. چقدر برای ارسال اسناد درمانی وقت دارم؟

    بیمه شده 4 ماه پس از انجام کار درمانی مهلت دارد اسناد درمانی خود را تحویل دهد.

    7. تعرفه هزینه‌های درمانی به چه صورت است؟

    تعرفه‌ها مطابق کتاب ارزش نسبی مصوب شورای عالی بیمه و هیت وزیران می‌باشد و بیمه شده می‌تواند با جستجو در وب‌سایت وزارت بهداشت تعرفه ها را ملاحظه نماید.

    8. آیا حضور خود بیمه شده برای ارسال اسناد درمانی نیاز است؟

    خیر. اگر شخص دیگری غیر از خود بیمه شده مدارک را تحویل دهد فقط می‌بایست اطلاعات بیمه شده را دقیق و کامل در فرم ارسال مدارک پر کرده و به همراه خسارات ضمیمه کند.